Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Zagraniczne media: CES zakończone, Apple nie wykazują nadal przyciągają uwagę

Zagraniczne media: CES zakończone, Apple nie wykazują nadal przyciągają uwagę



  Targi Consumer Electronics Show (CES 2019) zakończyły się pomyślnie wczoraj. CNET ma najbardziej przyciągającą uwagę firmę na wystawie. Podobnie jak w każdym publicznym wydarzeniu w przeszłości, Apple i Samsung ponownie stały się przedmiotem zainteresowania publiczności.

W przeszłości Apple nigdy oficjalnie nie pojawił się na CES. Nie tylko nie miał stoisk, ani nie publikował konferencji prasowej, ani nie publikował żadnych wiadomości związanych z CES. Zwykle Apple będzie gospodarzem własnych wydarzeń i zajmować układ mediów.

Jednak w tym roku Apple ma inne zachowanie, umieszczając ogromne reklamy w pobliżu centrum kongresowego Las Vegas, aby przypomnieć wystawcom o ich nacisku na prywatność. W czasach przed rozpoczęciem wystawy pojawiły się doniesienia prasowe, że AirPlay2 będzie w stanie obsługiwać różne marki telewizorów, umożliwiając klientom odtwarzanie dźwięku i obrazu bezpośrednio za pośrednictwem urządzeń Apple. Apple oficjalnie nie stanęło na scenie, aby mówić, tylko niech jego partnerzy ogłaszają wiadomości, ale zajęło wiele wiadomości na pierwszej stronie, chwytając światło reflektorów.

Apple stoi w obliczu spowolnienia sprzedaży iPhone'a, więc aktywnie myśli o przekształceniu się w dostawcę usług. W końcu nie każdy z iPhonem ma Apple TV. Jeśli Apple chce, aby klienci korzystali z własnych usług, muszą się otworzyć, aby umożliwić różnym markom produktów obsługę tej usługi. Zgodnie z wiadomościami na CES, Samsung, LG, Vizio i Sony będą współpracować z Apple.

Kreatywny strateg Ben Bajarin opublikował w tym tygodniu na Twitterze, że wysiłki Apple zmierzające do korzystania z Homekit i AirPlay 2 przez inne firmy stopniowo się poprawiły.

"CNET" uważa, że ​​kontakt z innymi producentami telewizorów ułatwi Apple uruchomienie strumieniowych usług audio i wideo w przyszłości.

Ponadto, mimo że Samsung przeprowadził konferencję prasową na CES i opublikował wiele produktów, najbardziej interesującą rzeczą były informacje, które ogłosili w czwartek.

Samsung zorganizuje imprezę Unpacked w przeddzień światowej konferencji Mobile Communications Conference (MWC) i uruchomi nowy flagowy komputer. "CNET" uważa, że ​​jako smartfon Samsung z okazji 10-lecia, ten telefon komórkowy, prawdopodobnie zwany S10, będzie jednym z tegorocznych urządzeń. Wysoki profil telefonu komórkowego. Świat zewnętrzny z niecierpliwością oczekuje na to, czy ten telefon komórkowy będzie miał przełom technologiczny, taki jak rozpoznawanie linii papilarnych ekranu i inne funkcje.

Wypakowanie Samsunga odbędzie się w San Francisco o godz. 11 w dniu 20 lutego, w amerykańskim czasie pacyficznym.

"CNET" poinformował, że kiedy wystawcy opuścili Las Vegas jeden po drugim, pomyśleli o Apple i Samsungie. Firma badawcza na rynku Moor Insights & Patrick Moorhead, analityk ds. Strategii, powiedział również, że w jego kręgu społecznym wszyscy mówią o Samsungu lub Apple niemal w każdym momencie otwarcia.