Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Obóz LCD w Japonii kurczy się, jak przetrwać pod powstaniem Chin i Korei Południowej

Obóz LCD w Japonii kurczy się, jak przetrwać pod powstaniem Chin i Korei Południowej

Według agencji prasowej, wraz ze wzrostem liczby chińskich i koreańskich producentów, przetrwanie japońskich producentów półprzewodników stało się coraz bardziej dotkliwe, a konkurencja nasiliła się.

Niedawno Matsushita ogłosiła, że ​​oficjalnie zakończy działalność w zakresie produkcji paneli LCD w 2021 roku. Już 16 lat temu, z powodu ostrej konkurencji, Panasonic zakończył działalność w branży telewizorów LCD i zwrócił się do sektora motoryzacyjnego i przemysłowego, ale w sytuacji konkurencyjnej trudno jest osiągnąć rentowność.

Według wyników badań IHS Markit w dziedzinie małych i średnich paneli LCD japońskie JDI i Sharp zajęły pierwsze i piąte miejsce na świecie, odpowiednio 17,6% i 9,3%.

Jednak JDI boryka się obecnie z poważnymi problemami z zadłużeniem. Firma przechodzi restrukturyzację zarządzania w firmie; Biznes displayowy firmy Sharp przynosi zyski w półrocznym raporcie zysków, ale w przyszłości nadal istnieje wiele niepewności.

Z powodu wycofania się Panasonic największymi dostawcami na japońskim rynku paneli LCD są tylko JDI, Sharp, Kyocera i Mitsubishi Electric. Niezależnie od tego, czy możliwe jest odegranie roli w warunkach bardzo konkurencyjnej konkurencji, tworzenie unikalnych punktów sprzedaży określi przetrwanie tych przedsiębiorstw.