Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Opublikowano raport finansowy LG U + za trzeci kwartał, Cheng także 5G pokonał również 5G

Opublikowano raport finansowy LG U + za trzeci kwartał, Cheng także 5G pokonał również 5G

LG U + ogłosiło raport zysków za trzeci kwartał. Chociaż udało mu się zaabsorbować użytkowników 5G w celu zwiększenia przychodów, zapłacił także ogromne opłaty inwestycyjne za sprzęt 5G i wydatki marketingowe, co spowodowało spadek zysku operacyjnego o 31,7%.

LG U + opublikował swój zysk za trzeci kwartał pierwszego dnia, osiągając przychody w wysokości 3.2442 bilionów wonów i 155,9 miliardów wonów. Przychody wzrosły o 8,4% w tym samym okresie ubiegłego roku, ale zysk operacyjny był o 31,7% mniejszy niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Koreańskie media technologiczne „ddaily” zwróciły uwagę, że LG U + zaczęło koncentrować się na 5G w drugim kwartale ubiegłego roku. W tym czasie zysk był o 29,6% mniejszy niż rok wcześniej. Trzeci kwartał tegorocznej redukcji przychodów był jednak większy niż w tamtym czasie.

W tym czasie LG U + przeanalizował potrzebę ograniczenia wydatków marketingowych i pozbycia się udziału w rynku. Jednak firma 5G właśnie się rozpoczęła, LG U + musi zainwestować ogromne koszty marketingu i koszty budowy.

W trzecim kwartale LG U + koszty marketingu wyniosły 586,1 miliarda wonów, co stanowi wzrost o 17,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, o 3,8% więcej niż w poprzednim kwartale, co stanowi 24,4% całkowitych przychodów. Ze względu na wzrost liczby smartfonów 5G wzrosły również związane z tym dotacje reklamowe i na telefony komórkowe. Z drugiej strony wydatki inwestycyjne (CAPEX) krajowej sieci 5G również wzrosły o 7,4% w porównaniu z poprzednim kwartałem i wzrosły o 169,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Na szczęście wraz ze wzrostem liczby użytkowników 5G wzrosła także sprzedaż bezprzewodowa LG U + i średni przychód na użytkownika (ARPU). Jeśli wyniki operacyjne trzeciego kwartału zostaną porównane z poprzednim kwartałem, przychody i zysk wzrosną o 1,4. %, 5%.

Z punktu widzenia pionu biznesowego, przychody z działalności bezprzewodowej LG U + wzrosły przez trzy kolejne kwartały, osiągając 1,3977 bilionów wygranych, o 3,5% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Ponadto na koniec września użytkownicy 5G LG U + osiągnęli 875 000, co stanowi 5,9% wszystkich użytkowników, a ARPU był o 0,2% wyższy niż poprzedni, osiągając 3 210 1017 wygranych.

Stale rośnie również telewizja internetowa (IPTV) i firmy działające w ultraszybkich sieciach. Przychody z inteligentnych domów wynoszą 509 miliardów wonów, z czego przychody IPTV wynoszą 258,4 miliardów wonów, a przychody z sieci superszybkich wynoszą 2016 miliardów wonów, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Każdy wzrost wyniósł 5,8% i 7,8%.

W czwartym kwartale LG U + zasięg 5G zostanie rozszerzony, a LG U + wzmocni działalność 5G, jednocześnie rozszerzając zalety inteligentnego domu i kabla dla przedsiębiorstw.