Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Lee Jae-yong stawia na motoryzacyjny MLCC, Samsung Electro-Mechanics spieszy się do pracy nad nową fabryką w Tianjin

Lee Jae-yong stawia na motoryzacyjny MLCC, Samsung Electro-Mechanics spieszy się do pracy nad nową fabryką w Tianjin

Według Joonganga Ilbo z koreańskich mediów 16 marca wiceprezes Samsung Electronics Lee Jae-yong odwiedził fabrykę Samsung Electro-Mechanics w Busan, która jest głównie odpowiedzialna za produkcję elementów pasywnych MLCC do samochodów. Jest to również pierwsza wizyta Lee Jae-yong w spółce zależnej innej niż Samsung Electronics na początku tego roku.

Lee Jae-yong wykazał duże znaczenie dla Samsung Electro-Mechanics, ponieważ MLCC stosowany w sprzęcie elektrycznym jest uważany za jedno z przyszłych źródeł przychodów Samsunga. Firma uważa, że ​​w dobie samojezdnych samochodów popyt na samochody MLCC prawdopodobnie gwałtownie wzrośnie.

Obecnie MLCC jest używany głównie w produkcji smartfonów. Jednak ze względu na boom na pojazdy elektryczne stagnacja popytu na MLCC zaczął gwałtownie rosnąć. Analiza wykazała, że ​​zapotrzebowanie MLCC zależy od liczby ECU zastosowanych w samochodzie. Pięć do sześciu lat temu samochód zużywał około 30 ECU. Wraz z przyspieszeniem elektryfikacji samochodów pojawiły się kolejno pojazdy wymagające więcej niż 100 ECU, a popyt na MLCC również gwałtownie wzrósł.

Przy najnowszych pojazdach elektrycznych w standardzie liczba MLCC używanych przez każdy pojazd wynosi około 13 000. Oczekuje się, że następna generacja pojazdów autonomicznych będzie wymagać 15 000 MLCC.

Morgan Stanley Research przewiduje, że światowy rynek MLCC był w zeszłym roku wart 9,97 miliarda dolarów i wzrośnie do 15,75 miliarda dolarów do 2025 roku, przy złożonej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 10%. Oczekuje się, że w tym samym okresie roczna produkcja MLCC wzrośnie z 3,94 bln do 5,13 bln.

Na światowym rynku MLCC nadal dominującą pozycję zajmuje Murata Manufacturing Co., Ltd. Po drugie, przeciwnikami Samsung Electro-Mechanics są Taiyo Yuden, TDK i Yageo.

W raporcie wskazano, że przemysł MLCC doświadczył ostatnio zaciekłej konkurencji w zakresie ekspansji skali, a producenci muszą zapewnić wystarczające zapasy, gdy rynek motoryzacyjny MLCC eksploduje.

Poinformowano, że Murata Manufacturing Co., Ltd. wyznaczyła w tym roku budżet inwestycyjny w wysokości 200 miliardów jenów; Taiyo Yuden zakończył w kwietniu budowę czwartej fabryki w Niigata kosztem 15 miliardów jenów; a gigant z Tajwanu, Chiny również w zeszłym roku Pod koniec roku przejął za 1,8 mld USD amerykańską firmę MLCC KEMET, aby zwiększyć swoją skalę. Samsung Electro-Mechanics zainwestował 573,3 mld wonów w MLCC w 2018 r. Ponadto koreańskie media zwróciły uwagę, że oprócz stworzenia dedykowanej linii produkcyjnej w fabryce w Busan, firma spieszy się z budową nowego zakładu w Tianjin w Chinach.

Przyjmuje się, że firma Tianjin Samsung Electric Co., Ltd. powstała w grudniu 1993 r., Została przeniesiona do zachodniego dystryktu Tianjin Development Zone w 2015 r. I oficjalnie uruchomiona w 2017 r. W 2018 r. Firma Samsung Electro-Mechanics zdecydowała się zainwestować w budowa nowej fabryki samochodów MLCC w zachodniej części strefy rozwojowej Tianjin. Ten projekt jest kluczowym projektem w Tianjin i nowej dzielnicy.