Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Mini wskaźnik penetracji LED, dziewięciokrotnie większy w ciągu trzech lat

Mini wskaźnik penetracji LED, dziewięciokrotnie większy w ciągu trzech lat

Tajwański przemysł LED odnotował nowy zwrot. Wraz z szybkim rozwojem technologii i rosnącym popytem na jakość elektroniki użytkowej, Mini LED zaczynają kształtować się przed dojrzałą technologią Micro LED, znaną jako lider technologii wyświetlaczy nowej generacji. Wprowadzenie masowej produkcji zapoczątkowało nową falę przemysłu.

Według branży technologia Mini LED właśnie zaczęła wprowadzać niewielką produkcję i wysyłkę. Obecnie wskaźnik penetracji różnych produktów końcowych jest nadal niski, tylko w granicach 1%. Początkowa blokada TV, wysokiej klasy komercyjny laptop i notebook sportowy, itp. W terenie, wraz z wprowadzeniem w przyszłym roku produktów związanych z Mini LED w głównych fabrykach marki, zostanie otwarty pierwszy rok Mini LED, wskaźnik penetracji zostanie znacznie zwiększona do 5% do 6%, a oczekuje się, że osiągnie 8% do 9% od 2021 do 2022 r. Wyzwanie wynosi 10%, czyli dziewięć razy więcej niż obecne tempo wzrostu.

Przemysł przeanalizował następnie, że powodem, dla którego Mini LED wzrośnie, wskaźnik penetracji może rosnąć z roku na rok w ciągu najbliższych trzech do czterech lat, głównie dlatego, że Mini LED, która jest ulepszoną wersją podświetlenia LED, może znacznie poprawić istniejący efekt ekranu LCD, przy stosunkowo niskich kosztach Jest łatwy do kontrolowania i można go stosować do wysokiej klasy ekranów e-sportowych i e-sportowych na pulpicie lub specjalnych ekranów aplikacji w celu osiągnięcia wielu zalet wysokiej rozdzielczości, wysokiego kontrastu i wysokiego nasycenia kolorów . W porównaniu z OLED pod względem paneli telewizyjnych LCD cena wynosi tylko około 70% do 80% paneli telewizyjnych OLED, ale kontrast jest podobny do OLED.

Według raportu LEDinside szacuje się, że globalny rozmiar rynku LED każdej aplikacji w polu aplikacji wyniesie około 200 milionów dolarów amerykańskich. W przyszłym roku, przy oczekiwanej wielkości wysyłki różnych producentów, wartość wyjściowa potroi się do 600 milionów dolarów amerykańskich. W ciągu roku wzrośnie o ponad 30%, osiągając 800 milionów dolarów amerykańskich. W 2022 i 2023 r. Wartość produkcji wzrośnie o około 100 mln USD rocznie, aw 2023 r. Osiągnie 1 mld USD.

Wraz z wprowadzeniem większej liczby produktów końcowych i wzrostem skali przemysł ujawnił, że Mini LED zmierza w kierunku bardziej komercyjnego trendu w zakresie notowań; przy tych samych specyfikacjach i tej samej jasności aktualna cena Mini LED wynosi około 2–3 000 NTN. Yuan, oczekuje się, że roczna redukcja wyniesie około 5% do 10%, ale jeśli wzrośnie specyfikacja i jasność, cena może spłaszczyć niewielki wzrost ceny.

Jeśli chodzi o część Micro LED, zaletą jest to, że dziedziczy ona cechy wysokiej wydajności, wysokiej jasności, wysokiej niezawodności i szybkiego czasu reakcji nieorganicznej LED oraz ma cechy samozapłonu bez podświetlenia, mały rozmiar, lekkość i łatwa oszczędność energii. Efekt, ale trudność techniczna jest wysoka. Obecnie wszyscy producenci są na etapie badań i rozwoju, a niewielka ilość przesyłek jest wysyłana do klienta w celu spalenia.

LEDinside szacuje, że do 2022 r. Aplikacje Micro LED i Mini LED będą stanowiły 11% całkowitego zużycia płytek LED, co czyni je ważną aplikacją wspierającą popyt.

Tajwański przemysł LED podlega obniżkom cen w Korei Południowej i przemyśle kontynentalnym, a przemysł ten stał się nędznym przemysłem. Do dziś trudno jest pozbyć się tego problemu, zwłaszcza od 2014 r., Gdy chińscy producenci z Chin kontynentalnych inwestują duże kwoty i wchodzą na rynek dzięki strategiom taniej konkurencji, tajwańskim firmom trudno jest się oprzeć. Oprócz przenoszenia produktów oświetleniowych LED na kontynent, niektórzy producenci zaczęli wycofywać się z rynku oświetlenia LED. Do tej pory, przy ciągłym zwiększaniu zdolności produkcyjnych chińskich producentów, przemysł LED stoi przed ogromną presją ze względu na spadek cen.

Przemysł LED, który wydaje się być trudny do odzyskania, wraz z pojawieniem się Micro LED i Mini LED, może stać się nową szansą na odzyskanie rynku przez tajwańskich producentów.