Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Rynek bazowy jest sfrustrowany, a NVIDIA jest spowita mrokiem

Rynek bazowy jest sfrustrowany, a NVIDIA jest spowita mrokiem

  NVIDIA poniosła kilka ostatnich ciosów, a jej cena akcji spadła o ponad 40% w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Bernstein ogłosił, że obniżył swoją ocenę NVIDIA, ponieważ zapotrzebowanie na karty graficzne NVIDIA nie jest tak dobre, jak oczekiwano.


Według CNBC analityk Bernstein Stacy Rasgon opublikował raport, który obniżył ocenę NVIDIA z Outperform do Market Perform. Cena docelowa spadła również z 250 do 175 USD.

Rasgon powiedział, że chip NVIDIA jest słaby na rynku gier i centrum danych. Nowa, wysokiej jakości sprzedaż chipów NVIDII jest gorsza niż się spodziewano, a niewiele gier wykorzystuje technologię ray-tracingu i inne funkcje. Sprzedaż kart graficznych NVIDIA była również sfrustrowana, gdy cena poprzedniej kryptowaluty spadła, a atmosfera górnicza spadła, ale tym razem wydaje się, że główny rynek, centrum gier i danych firmy zostało uderzone.

28 stycznia Nvidia przyznała, że ​​pogorszyło się ogólne otoczenie, szczególnie Chiny, które ogłosiły, że zmniejszy przychody do 2,2 miliarda dolarów w czwartym kwartale tego roku fiskalnego, znacznie poniżej prognozy rynkowej na poziomie 2,7 miliarda dolarów. Raport Rasgona zwrócił również uwagę, że perspektywa obniżenia ratingu NVIDII wydaje się być spowodowana popytem, ​​a faktyczne wyniki działalności firmy w zakresie gier pozostają niejasne. Ryzyko może nadal rosnąć, na przykład pogarsza się ostatnie środowisko wydatków na chmury.