Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Ranking lojalnościowy marek w USA, firma Samsung została ponownie wybrana jako pierwsza

Ranking lojalnościowy marek w USA, firma Samsung została ponownie wybrana jako pierwsza



  Zgodnie z najnowszym raportem ankietowym smartfony i produkty telewizyjne Samsung Electronics po raz pierwszy od dwóch lat zajmują pierwsze miejsce w lojalności klientów w Stanach Zjednoczonych. Warto zauważyć, że Samsung wygrał mistrzostwa z Apple w 2018 roku, a spadek Apple może również Ankieta lojalności wobec marki jest trochę znana.

Według raportu "Korea Economy", amerykańska marka badania marki Brand Kids ogłosiła na 23. miejscu "Wskaźniki lojalności klienta 2019" Samsung Electronics w ankiecie lojalności klienta, sprytnie w telefonie komórkowym i telewizji przez dwa kolejne lata na pierwszym miejscu . Marka Kids skierowana jest przede wszystkim do amerykańskich konsumentów i prowadzi badania lojalnościowe dla 90 departamentów i 822 marek. The Brand Kids, która rozpoczęła śledztwo w 1997 r., Została wybrana jako jedna z dziesięciu najlepszych firm zajmujących się oceną marki w Stanach Zjednoczonych, a jej autorytet został doceniony.

Wyniki ankiety pokazują, że smartfony i telewizory Samsung zostały powiązane ze zeszłorocznymi wynikami, a w tym roku również zdobyły mistrzostwo. W szczególności, chociaż w dziedzinie smartfonów, Samsung wygrał mistrzostwa przez osiem lat od 2002 roku, ale od tego czasu Apple zajęło pierwsze miejsce. Od 2017 r. Apple zajmowało pierwsze miejsce w dziedzinie smartfonów do zeszłego roku. Odzyskałem pierwszą pozycję.

Z drugiej strony Samsung zdobył mistrzostwo przez dwa kolejne lata na polu telewizyjnym. Mimo że LG zajęła pierwsze miejsce w 2017 roku, w zeszłym roku odzyskała tytuł i utrzymała pozycję lidera w tym roku. Wydajność Samsunga ma wiele wspólnego z dużym udziałem w rynku. Koreańska gospodarka stwierdziła również, że jeśli dana marka jest sprzedawana na rynku, naturalny wzrost lojalności klientów jest również nieuniknionym rezultatem.

Według firmy marketingowej Strategy Analytics (SA) udział Samsung Electronics w globalnym rynku smartfonów w ubiegłym roku wyniósł 20%, co utrzyma pozycję numer jeden. Według raportu IHS Markit, udział Samsung w rynku na świecie wynosi 30%, czyli dwa razy więcej niż w drugim rankingu LG Electronics. "Yonhap News" wskazał również, że interesariusze z branży wyjaśnili: "Samsung jest najważniejszym rynkiem na globalnym rynku telewizyjnym, a ten trend może mieć wpływ na lojalność wobec marki w Stanach Zjednoczonych".