Witaj gość

Zaloguj / Zarejestrować

Welcome,{$name}!

/ Wyloguj
polski
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
Dom > Aktualności > Europa, aby być kluczem do odzyskania popytu na panele telewizyjne w 2024 roku

Europa, aby być kluczem do odzyskania popytu na panele telewizyjne w 2024 roku

Starszy analityk Omdii stwierdza, że ożywienie popytu telewizyjnego w Europie w 2024 r. Oznacza perspektywy globalnego rynku panelu telewizyjnego w tym roku.

Starszy analityk Omdii, Jinhan Ricky Park, zauważa, że inflacja i konflikt Rosja-Ukraina zmniejszyły popyt na telewizory w Europie.Jednak Mistrzostwa Europy w 2024 r. I Igrzyska Olimpijskie w Paris, które odbywają się od czerwca do sierpnia, oferują latarnię nadziei.

Jinhan Ricky Park wspomina, że producenci telewizji z wyprzedzeniem złożyli zamówienia z producentami paneli wyświetlanych, przygotowując się do działań promocyjnych przed tymi wydarzeniami sportowymi.

Według analityka, harmonogram ten jest znacznie szybszy niż w ciągu ostatnich dwóch lat, co wskazuje, że producenci telewizji są optymistami co do wzrostu sprzedaży w Europie, zbiegając się z tymi wydarzeniami.

Jinhan Ricky Park zwraca uwagę, że pomimo spekulacyjnego popytu i szybszego niż oczekiwanego wzrostu cen paneli telewizyjnych w pierwszym kwartale, poziomy zapasów producentów telewizji i twórców paneli wyświetlaczy pozostają na „historycznym niskim poziomie”.

Stwierdza, że oczekiwania te muszą zostać niezwłocznie przekształcone w rzeczywiste popyt lub może to zaszkodzić ogólnemu rynkowi panelu telewizyjnego w drugiej połowie roku, tradycyjnie szczytowym sezonem zapotrzebowania panelu.

Tymczasem chińscy producenci paneli wyświetlaczy zmniejszają szybkość operacyjną fabryk panelu ciekłokrystalicznego (LCD), aby zapobiec spadkom cen.Jinhan Ricky Park zauważa, że jest mało prawdopodobne, aby ponownie zwiększyć stawki operacyjne w krótkim okresie, biorąc pod uwagę wciąż niskie ceny.

Wspomina również, że w ubiegłym roku wysyłka paneli telewizyjnych OLED była znacznie niższa, z szybkością operacyjną wyświetlacza LG i linii produkcyjnej Samsung Display poniżej 50%.

Jinhan Ricky Park sugeruje, że aby osiągnąć wzrost dużych paneli telewizyjnych OLED, konieczna jest coroczna wielkość sprzedaży co najmniej 10 milionów telewizorów OLED, wymaga udziału chińskich producentów telewizji, nie tylko najlepszych firm telewizyjnych, takich jak Samsung, Sony i LG.